مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 12:572022-05-29سياسي

گرانی ها امتحان الهی مسئولان است


از نجابت، تحمل و صبر مردم می شود استفاده درست کرد؛ اما برداشت های دیگر صورت می گیرد که باعث می شود مردم را بیشتر ناراحت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، حجت الاسلام مصطفی درایتی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، درباره اظهاراتی که از تریبون های نماز جمعه مطرح می شود مانند این که گرانی ها آزمون الهی است مردم شرایط را تحمل کنند در صورتی که در گذشته در موارد مشابه همه تقصیرها گردن دولت انداخته می شد و صحبت از امتحان الهی و صبر مردم نمی شد، گفت: در حوزه رفتار سیاسی و مدیریتی بعضی ها تصورشان از جامعه و مردم یک تصور خاص است؛ این افراد تلقی شان این است که اگر با فشار تبلیغاتی یک حرفی را مرتب تکرار کنند، مردم حرف ها و رفتارهای گذشته یادشان می رود که این نوع نگاه به مردم در بسیاری از امور دیده می شود.

این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطرنشان کرد: از نجابت، تحمل و صبر مردم می شود استفاده درست کرد؛ اما برداشت های دیگر صورت می گیرد که باعث می شود مردم را بیشتر ناراحت کند.

وی با بیان این که استانداردهای دوگانه را در بسیاری از مسائل مردم مشاهده می کنند، ادامه داد: ائمه جمعه، برخی رسانه ها و صدا و سیما در گذشته هنگامی که کوچکترین مشکلی از لحاظ معیشتی برای جامعه پیش می آمد فریاد می زدند و می گفتند از بی عرضگی، ناتوانی و غرب گرایی، مردم مستضعف گرفتار شده اند، اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانی ها امتحان الهی مسئولان است

گرانی ها امتحان الهی مسئولان است