مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 12:372022-05-29اقتصادي

استانداران بهره برداری از ساختمان های ناایمن را متوقف کنند


وزیر کشور در بخشنامه ای خطاب به استانداران سراسر کشور از آنها خواست با استفاده از ظرفیت های قانونی، ضمن برخورد با تخلفات ساختمانی، از بهره برداری ساختمان های ناایمن جلوگیری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت کشور، در بخشنامه احمد وحیدی وزیر کشور در بخشنامه ای خطاب به استانداران سراسر کشور، بر لزوم رعایت مقررات ملی ساختمان، ضوابط شهرسازی، ایمنی و اصول فنی و کنترل ساخت و سازها تاکید کرد و از آنها خواست با استفاده از ظرفیت های قانونی، ضمن برخورد با تخلفات ساختمانی، از بهره برداری ساختمان های ناایمن جلوگیری کنند.

وی در این بخشنامه آورده است: حوادث فروریختن چند ساختمان بلندمرتبه در سال های اخیر از جمله حادثه برج متروپل در آبادان، لزوم توجه و نظارت مسئولان و سازمان های ذیربط را به رعایت اصول فنی و ایمنی در تمامی مراحل ساخت و ساز، بیش از پیش ضروری ساخته است.

وزیر کشور در این بخشنامه از استانداران خواسته است پیرو دستور مؤکد رییس جمهوری محترم، با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود از جمله سازمان های نظام مهندسی، شهرداری ها، دهیاری ها، بخشداری ها، اتحادیه های صنفی، ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دادگستری و سایر دستگاه های ذیربط نسبت به پیشگیری از حوادث مشابه اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداران بهره برداری از ساختمان های ناایمن را متوقف کنند

استانداران بهره برداری از ساختمان های ناایمن را متوقف کنند