مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 12:372022-05-29اقتصادي

لغو پروازهای فرودگاه اردبیل به حداقل می رسد


در نیمه اول سال سرمایه گذاران و کارآفرینان به استان اردبیل سفر می کنند که سعی کردیم تعداد پروازها را افزایش داده و پروازهای لغو شده را به حداقل برسانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حامد عاملی ظهر یکشنبه در نشست با مدیرکل و معاونین فرودگاه اردبیل، اظهار کرد: در 6 ماهه اول تقاضا برای مسافرت در خطوط هوایی استان اردبیل افزایش پیدا می کند که شایسته است روزانه یک پرواز توسط شرکت هواپیمایی آسمان در کنار سایر شرکت های هواپیمایی به مقصد استان اردبیل دایر شود.

وی تصریح کرد: در نیمه اول سال سرمایه گذاران، کارآفرینان و گردشگران داخلی و خارجی به مقصد استان اردبیل سفرهای پرترافیکی را انجام می دهند که در این زمینه در کنار تجهیز فرودگاه، سعی کردیم تا تعداد پروازها را افزایش داده و پروازهای لغو شده را نیز به حداقل برسانیم.

استاندار اردبیل گفت: بر اساس رویکرد تحول خواهی دولت سیزدهم در مباحث اقتصادی و اجتماعی سعی ما بر این خواهد بود تا با برنامه ریزی هایی که انجام می دهیم، تحول در نظام اقتصادی و اجتماعی استان اردبیل با هدف اشتغال و کاهش آسیب های اجتماعی تحققی عینی پیدا کند.

عاملی شاخص های ارزیابی استان های محروم را در حوزه تولید و تقسیم منابع اعتباری یادآور شد و افزود: باید شاخص توزیع امکانات و منابع در کشور بر اساس محرومیت ها تغییر پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو پروازهای فرودگاه اردبیل به حداقل می رسد

لغو پروازهای فرودگاه اردبیل به حداقل می رسد