مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 12:372022-05-29اقتصادي

توسعه فعالیت های فناورانه دانشکده های کشاورزی استان اردبیل


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی گفت: فعالیت های فناورانه دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل به ویژه در منطقه مغان با حمایت مرکز رشد توسعه می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، داود سیف زاده ظهر یکشنبه در آیین راه اندازی مرکز نوآوری و رشد واحدهای فناور دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی مغان در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: منطقه مغان یکی از قطب های کشاورزی ایران است و امیدواریم راه اندازی این مرکز مایه خبر و برکت برای منطقه باشد.

وی هدف از افتتاح مرکز رشد را برقراری پیوند بین دانشگاه و بدنه اصلی جامعه و صنعت دانست و تصریح کرد: فعالیت های فناورانه دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی مغان با حمایت مرکز رشد توسعه خواهد یافت.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی از آمادگی دانشگاه محقق اردبیلی برای حمایت از مرکز رشد دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی مغان از لحاظ پشتیبانی، مسائل مالی و تجهیزات خبر داد.

در ادامه این مراسم رییس مرکز نوآوری و رشد واحدهای فناور دانشگاه محقق اردبیلی نیز گفت: حمایت های مادی و معنوی از واحدهای فناوری در مرکز رشد دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی مغان شامل تسهیلات مالی و حمایت های مشاوره ای خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه فعالیت های فناورانه دانشکده های کشاورزی استان اردبیل

توسعه فعالیت های فناورانه دانشکده های کشاورزی استان اردبیل