مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 12:072022-05-29سياسي

آزادسازی 98 هکتار از اراضی ملی در شهرستان آبیک


رییس دادگستری شهرستان آبیک از آزادسازی 98 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی و همچنین قلع و قمع 33 مورد ساخت و ساز غیرمجاز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، داود قلعه قوند در خصوص اقدامات صورت گرفته در حوزه شورای حفظ حقوق بیت المال طی سال گذشته، گفت: نشست های شورای حفظ حقوق بیت المال طی سال گذشته در شهرستان آبیک به صورت مستمر برگزار شد و بحمدالله اعضاء این شورا اهتمام ویژه ای به منظور جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی زراعی، رفع تصرف از اراضی ملی و منابع طبیعی، صیانت از منابع آبی استان و.

داشته که جای تقدیر دارد و اقدامات قابل توجهی نیز اجرایی شد.

وی افزود: دستگاه قضایی در راستای صیانت و حفاظت از حقوق بیت المال کاملا جدی است و با تمام توان و با حساسیت ویژه ای نسبت به موضوعات مطروحه در این حوزه ورود پیدا کرده و باید قبل از ورود خسارت و تضییع حقوق بیت المال، اقدامات پیشگیرانه و برخوردی در دستور کار قرار گیرد.

این مقام قضایی استان در ادامه در خصوص آزادسازی اراضی ملی از تصرفات و تعرضات بیان کرد: طی سال گذشته با اقدامات به موقع و اجرای قاطعانه احکام قضایی 98 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی شهرستان آبیک رفع تصرف و آزادسازی شد و بدون شک این موضوع در سال جاری نیز با جدیت پیگیری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 98 هکتار از اراضی ملی در شهرستان آبیک

آزادسازی 98 هکتار از اراضی ملی در شهرستان آبیک