مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 12:072022-05-29اقتصادي

باید از عرضه نان سنتی یارانه ای در سوپرمارکت ها جلوگیری شود


نانی که در سوپرمارکت ها عرضه می شود باید تولید کارگاه های پروانه دار صنعتی باشد و باید از فروش نان سنتی یارانه ای در سوپرمارکتی ها جلوگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر محمدمهدی اعلایی در جلسه ستاد تنظیم بازار که صبح یکشنبه در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در مورد کنترل آرد قاچاق و رسیدن نان به صرفه به مردم تأثیر دارد توزیع نان نانوایی های سنتی در سوپرمارکت ها است.

استاندار قزوین با انتقاد از رویه توزیع نان سنتی در سوپرمارکت ها عنوان کرد: نان هایی که با آرد یارانه ای پخت شده اند بدون پروانه در سوپرمارکتی ها توزیع می شود و نانوایی ها با یک قیمت بینابینی رقابت دارند که نان خود را به آنها بفروشند در حالی که لازم است نان یارانه ای در نانوایی به فروش برسد و نانی که در سوپری ها عرضه می شود در واحدهای صنعتی پخت شوند و به قیمت آزاد عرضه گردند.

وی ادامه داد: هم اکنون 5 واحد شناسایی شده دارای پروانه بهداشت و فعالیت در حوزه تولید صنعتی نان و نان های حجیم شده در استان قزوین وجود دارد که بنا به گزارشات با یک پنجم ظرفیت فعالیت می کنند، این واحدها باید تولید خود را افزایش دهند و به لحاظ پدافندی نیز تقویت این واحدها به نفع مردم خواهد بود از طرف دیگر توزیع نان یارانه ای در سوپرمارکتی ها به ضرر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید از عرضه نان سنتی یارانه ای در سوپرمارکت ها جلوگیری شود

باید از عرضه نان سنتی یارانه ای در سوپرمارکت ها جلوگیری شود