مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 12:072022-05-29حوادث

اورژانس موتوری در دومین شهرستان همدان فعال می شود/ اختصاص یک موتورلانس به ملایر


مسئول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان همدان از فعالیت اورژانس موتوری در شهرستان ملایر خبر داد و گفت: در حال حاضر دو مورتورلانس برای استان اختصاص یافته که یکی به شهرستان ملایر تحویل داده می شود.

- عباس اولیاسمیع در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از اختصاص یک اورژانس موتوری به شهرستان ملایر خبر داد و اظهار کرد: دو موتور اورژانسی به شهر همدان اختصاص یافته که یکی از آنها به شهرستان ملایر تحویل داده خواهد شد تا در مواقع و مناطق پر ترافیک به کار گرفته شود.

وی بیان کرد: ملایر جزو شهرهای پرترافیک است و از آنجا که خیلی از ماموریت ها نیز منجر به اعزام امبولانس نمی شود می توان از طریق اورژانس موتوری خدمات را در این شهرستان نیز به مددجویان ارائه داد.

مسئول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان همدان با اشاره به اینکه طبق نیاز ملایر مورتور اورژانس به این شهرستان اختصاص یافته و فعلا برنامه ای برای سایر شهرستانها نیست عنوان کرد: ملایر از لحاظ ماموریت شهرستان دوم به شمار می آید و تقریبا 50 درصد ماموریت های شهرستان های استان جز همدان را شامل می شود.

وی با اشاره به فعالیت اورژانس موتوری در همدان گفت: در مدت  یک ماهی که از افتتاح و آغاز به کار آن در شهر همدان آغاز شده خوشبختانه خدمات قابل توجهی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اورژانس موتوری در دومین شهرستان همدان فعال می شود/ اختصاص یک موتورلانس به ملایر

اورژانس موتوری در دومین شهرستان همدان فعال می شود/ اختصاص یک موتورلانس به ملایر