مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 12:072022-05-29سياسي

چالش های «خبری» صداوسیما از نگاه دانشجویان/ تحول کی مشهود می شود؟


علیرضا خدابخشی معاون سیاسی سازمان صداوسیما در دیداری صمیمانه با نمایندگان دانشجویی دانشگاه صداوسیما ضمن شنیدن نکات انتقادی آن به طرح مواردی درباره تحول در بخش های خبری رسانه ملی پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست صمیمانه علیرضا خدابخشی معاون سیاسی سازمان صداوسیما با دانشجویان و استادان دانشگاه صداوسیما امروز یکشنبه هشتم خردادماه در محل این دانشگاه برگزار شد.

چقدر باید بگذرد تا تحول را احساس کنیم؟ در ابتدای این نشست موسوی سرحدی نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما در سخنانی خطاب به بخشی زاده بیان کرد: شما اولین انتصاب آقای جبلی در مقام رییس جدید سازمان صداوسیما بودید و اکنون حدود هشت ماه از این انتصاب می گذرد.

تغییرات خبری چه برای ما چه مخاطب خبر خیلی مشهود نیست، چقدر باید بگذرد تا مخاطب این تحول را حس کند؟ مسأله دیگر اینکه آقای جبلی گفتند ما روابط عمومی نیستیم و تغییراتی هم در بحث سوخت کاملاً دیده شد، صداوسیما و معاونت خبر در آن موارد خیلی خوب عمل کرد اما بعد از آن در موضوعات متروپل و یارانه ها این اتفاق ادامه پیدا نکرد.

وی اضافه کرد: گفته شده شما نگاه به جذب از بیرون سازمان دارید در حالی که دانشگاه صدا و سیما وظیفه اش این است که برای سازمان نیرو تربیت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های «خبری» صداوسیما از نگاه دانشجویان/ تحول کی مشهود می شود؟

چالش های «خبری» صداوسیما از نگاه دانشجویان/ تحول کی مشهود می شود؟