مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 11:522022-05-29سياسي

طرح مجلس برای ساماندهی اجاره بهای مسکن


در حوزه بهای مسکن دچار یک نابسامانی هستیم که نیاز به ایجاد قوانینی برای سر و سامان دادن به این حوزه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، رییس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه متاسفانه قانون دائمی مناسب در حوزه اجاره بهای مسکن نداریم، گفت: در حوزه اجاره بهای مسکن دچار یک نابسامانی هستیم که نیاز به ایجاد قوانینی برای سر و سامان دادن به این بخش هستیم.

محمدرضا رضایی کوچی رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش سرسام آور اجاره بهای مسکن، اظهار کرد: متاسفانه در حوزه بهای مسکن دچار یک نابسامانی هستیم که نیاز به ایجاد قوانینی برای سر و سامان دادن به این حوزه هستیم.

وی افزود: در آستانه ورود به فصل نقل و انتقال مستاجران هستیم، اما متاسفانه قانونی در حوزه اجاره بها نداریم و مستاجران که عموما از اقشار ضعیف جامعه هستند، در این برهه زمانی با مشکلات بسیار زیادی مواجه می شوند چرا که سالانه شاهد افزایش بیش از 50 درصدی اجاره خانه ها هستیم.

رییس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به طرح دوفوریتی طرح کنترل و ساماندهی اجاره بها املاک، ادامه داد: جمعی از وکلای ملت طرحی برای ساماندهی بازار اجاره بها تدوین کرده و مرکز پژوهش های مجلس نیز با کمک کارگروه تخصصی کمیسیون عمران طرح مذکور را مورد بررسی قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مجلس برای ساماندهی اجاره بهای مسکن

طرح مجلس برای ساماندهی اجاره بهای مسکن