مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 11:422022-05-29حوادث

چرا لیست اسامی «ساختمان های ناایمن تهران» اعلام نمی شود؟!


جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفته بود: «3500 ساختمان تحت ریسک بالای 8 طبقه در تهران شناسایی شده است؛ از این میان 129 ساختمان در وضعیت بسیار بحرانی قرار داشت؛ - شهرداری تهران می گوید 3500 ساختمان ناایمن در پایتخت شناسایی شده است! با وقوع فاجعه متروپل دیگر جایی برای بهانه تراشی در عدم اعلام اسامی و لیست ساختمان های ناایمن وجود ندارد و باید لااقل با معرفی این ساختمان ها نسبت به تخلیه فوری آن ها اقدام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، برج 12 طبقه متروپل آبادان دوشنبه دوم خرداد ماه افتتاح نشده، فرو ریخت؛ تراژدی متروپل خیلی ها را به یاد فاجعه آتش سوزی پلاسکو در تهران انداخت و این که سرنوشت هزاران ساختمان ناایمن پایتخت به کجا رسید؟ کدام خلأ های قانونی زمینه ساز فجایعی از این دست شد؟ چگونه باوجود اخطار صریح مهندس ناظر، ساختمان متروپل ساخته شد؟بخوانید.

انتشار اسامی مالکان ساختمان های پرخطر تهرانپاساژ دراکولا و آلومینیوم همچنان ناایمن هستندشناسایی 123 بنا با وضعیت مشابه پلاسکو250 پاساژ ناایمن تنها در یک ناحیه شهرداری تهراناحتمال وجود گسل در تمام نقاط تهران بنابر اعلام سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان از ماه فروردین شرایط متروپل بسیار بحرانی اعلام شده بود! وی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای مکرر مهندس ناظر ساختمان مبنی بر وجود معایب اساسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا لیست اسامی «ساختمان های ناایمن تهران» اعلام نمی شود؟!

چرا لیست اسامی «ساختمان های ناایمن تهران» اعلام نمی شود؟!