مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 11:322022-05-29پزشكي

تعداد بستری های کرونا در استان اردبیل به صفر رسید


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: برای اولین بار در طول همه گیری کووید19 تعداد بستری بیماری کرونا در استان اردبیل به صفر رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر استان نداریم.

وی بیان کرد: براساس آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان های سرعین، اصلاندوز، بیله سوار، کوثر، نیر و نمین در وضعیت زرد و شهرستان های اردبیل، خلخال، پارس آباد، گرمی و مشگین شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل از مردم استان خواست تا با مراجعه به مراکز تزریق واکسن کرونا نسبت به دریافت دوز یادآور اقدام کنند و افزود: کاهش آمار و تغییر وضعیت کرونایی در شهرستان ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و واکسیناسیون طی چند هفته اخیر اتفاق افتاده است و امیدواریم که این روند ادامه داشته باشد.

محمدیان اردی با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط همه مردم و پرهیز از عادی انگاری درباره کرونا خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی اهمیت تزریق به موقع واکسن کرونا بیش از پیش احساس می شود تا گرفتار ویروس نشویم در این راستا توصیه می شود افرادی که مسافرت خارج از کشور دارند حتماً در ورود به کشور مورد معاینه و آزمایشات پزشکی قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد بستری های کرونا در استان اردبیل به صفر رسید

تعداد بستری های کرونا در استان اردبیل به صفر رسید