مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 11:272022-05-29سياسي

حادثه متروپل تلنگری جدی به مدیریت شهری کشور بود


رییس شورای اسلامی شهر تبریز حادثه تلخ و تاسف بار متروپل آبادان را تلنگری جدی به مدیریت های شهری کشور دانست و بر صورت اعمال نظارت های دقیق و جدی در ساخت و سازهای شهری و رعایت کامل ضوابط و مقررات ملی ساختمان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام رسول برگی پیش از ظهر امروز در ابتدای هفتاد و دومین جلسه علنی شورای شهر تبریز اظهار کرد: حادثه دلخراش ریزش ساختمان متروپل آبادان که به دلیل ایرادات و مشکلات فنی و نیز عدم نظارت های مدیریتی رخ داد، تلنگر و زنگ خطری جدی برای همه ماست و این اتفاق و تبعات جبران ناپذیر و سنگین آن، ایجاب می کند، در صدور مجوزهای ساخت و اعمال نظارت های بالادستی بر ساخت و سازها در از سوی مدیران شهری و دیگر دستگاه های نظارتی صورت گیرد.

وی افزود: ارزش و اهمیت جان شهروندان، بسیار بالاست و نباید با برخی سهل انگاری ها و اهمال مدیریتی و نظارتی، ساخت و سازهای شهری را به سمت رهاشدگی و فقدان نظارت های فنی و قانونی سوق دهیم.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز در عین حال با آرزوی صبر برای بازماندگان حادثه آبادان، خواستار اعمال سیاست های سخت گیرانه تر در صدور مجوزهای ساخت و ساز شهری از سوی شهرداری ها شد.

 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه متروپل تلنگری جدی به مدیریت شهری کشور بود

حادثه متروپل تلنگری جدی به مدیریت شهری کشور بود