مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 11:272022-05-29اقتصادي

ارائه مشوق هایی برای متقاضیان طرح ملی مسکن برای سکونت در اهرم


مشوق هایی برای متقاضیان ساخت مسکن در قالب طرح ملی به متقاضیان سکونت در شهر اهرم ارائه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد لطفی صبح یکشنبه در نشست کارگروه مسکن شهرستان تنگستان اظهار داشت: در راستای برنامه دولت به منظور تسهیل در احداث منزل مسکونی در سه شهر شهرستان و با توجه به ظرفیت شهر اهرم 732 واحد مسکونی برای سهمیه این چهار شهر اختصاص یافته است.

فرماندار تنگستان بیان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان آمادگی خود را برای واگذاری زمین رایگان به متقاضیان واجد شرایط طرح نهضت ملی تولید مسکن در شهر به صورت اجاره 99 ساله به شرط تملیک در قالب گروه های دو نفره به صورت مشارکتی برای احداث واحدهای مسکونی با تراکم، کم و متوسط اعلام کرده است.

وی یاد آور شد: در این خصوص مشوق هایی برای متقاضیان ساخت واحدها در قالب طرح ملی به متقاضیان سکونت در شهر اهرم با استفاده از زمین رایگان واگذار و تسهیلات اعطایی به مبلغ دو میلیارد ریال با سود پنج درصد و تنفس 18 ماه و بازپرداخت 20 ساله در نظر گرفته شده است.

لطفی خاطرنشان کرد: نظر به اینکه برنامه ریزی انجام شده برای ساخت واحدهای آپارتمانی در شهر اهرم زمین به شکل ویلایی دو تا چهار واحدی واگذار می شود و هزینه های مربوط به صدور پروانه ساختمانی با 50 درصد تخفیف صادر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه مشوق هایی برای متقاضیان طرح ملی مسکن برای سکونت در اهرم

ارائه مشوق هایی برای متقاضیان طرح ملی مسکن برای سکونت در اهرم