مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 11:222022-05-29سياسي

نمازجمعه موجب انسجام در تحقق آرمان های مشترک مسلمانان می شود


رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در مراسم اختتامیه اولین جشنواره شعر نمازجمعه با یادی از قربانیان متروپل آبادان و تسلیت به مردم ایران، اظهار داشت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در مراسم اختتامیه اولین جشنواره شعر نمازجمعه و دومین جشنواره عکس نمازجمعه، با یادی از قربانیان متروپل آبادان و عرض تسلیت به مردم ایران، اظهار داشت: نمازجمعه یک عنایت بسیار بزرگ خداوند متعال درباره جامعه اسلامی و مومنان است که باید قدر آن را بدانیم و به آن توجه ویژه ای داشته باشیم.

وی افزود: نمازجمعه به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی یک واجب نمادین به شمار می آید که ظرفیت های شگرفی در محور خودسازی، تطهیر جان، جلا دادن روح و ذهن مومنان دارد.

علاوه بر این، نماز در طراحی جامعه اسلامی از اهمیت زیادی برخوردار است؛ تا جایی که به طور خاص نمازجمعه و خطبه های آن موجب انسجام در تحقق آرمان های مشترک مسلمانان می شود.

  رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با بیان اینکه مسیری که ما برای تحقق تمدن اسلامی باید طی کنیم، از همین مسیر می گذرد، تصریح کرد: ابعاد مختلف نمازجمعه را در بیش از 40 سال در پرتو انقلاب اسلامی مشاهده کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمازجمعه موجب انسجام در تحقق آرمان های مشترک مسلمانان می شود

نمازجمعه موجب انسجام در تحقق آرمان های مشترک مسلمانان می شود