مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 11:222022-05-29سياسي

سمینار تخصصی تبیین پروژه توسعه غذای ایرانی برگزار شد


سمینار تخصصی تبیین پروژه توسعه غذای ایرانی با هدف دستیابی به نقشه راه توسعه خوراک ملی برای ورود به عرصه بین الملل در راستای رونق گردشگری با همکاری بخش خصوصی و دولتی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی، سمینار تخصصی تبیین پروژه توسعه غذای ایرانی با حضور سید مصطفی فاطمی فیروزآبادی، مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت در محل سالن تشریفات اختصاصی فرودگاه مهرآباد برگزار شد و سرفصل های روند بهره گیری از رویکردهای نوین به منظور طعم سازی جهانی برای جذب و استقبال گردشگران خارجی در حوزه گردشگری خوراک مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین با اشاره به اینکه این رویداد چگونه زمینه آشنایی با رایج ترین مفهوم صنعت خدمات غذا در دنیا را سبب خواهد شد، به امکان سنجی تطابق و همسان سازی غذاهای ایرانی که قابلیت لازم در این مفهوم را دارند و نیز تمرکز بر احصای مباحث ریشه ای و تخصصی در بخش گردشگری خوراک تاکید شد.

تمرکز بر ظرفیت های متعدد گردشگری خوراک به عنوان محصول نوپای صنعت گردشگری کشور، حفاظت از داشته های فرهنگی و تمدنی کشور در پی پرداختن به ظرفیت های این حوزه، احیای طعم های بین المللی در غذاهای ایرانی، تبیین شاخص های ارزیابی و پیشرفت پروژه توسعه غذای ایرانی، احیای دستورالعمل غذاهای سنتی ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمینار تخصصی تبیین پروژه توسعه غذای ایرانی برگزار شد

سمینار تخصصی تبیین پروژه توسعه غذای ایرانی برگزار شد