مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 11:222022-05-29سياسي

امروز دشمن با انواع ترفندهای وارد عرصه شده است


فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: امروز دشمن با انواع ترفندها و برنامه های شوم وارد عرصه مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

- زنجان- فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: امروز دشمن با انواع ترفندها و برنامه های شوم وارد عرصه مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار جهانبخش کرمی ظهر یکشنبه در همایش یادواره 10 شهید شهرستان ایجرود، بر لزوم تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: این مهم باید به جد مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه شهیدان تا آخرین قطره خون از خاک و ناموس کشور دفاع کردند، اظهار کرد: نسل سوم و چهارم انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را ندیده اند، بنابراین باید برگزاری یادواره شهیدان در استان تقویت شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان بر لزوم تبیین یاد و خاطره شهیدان در جامعه تاکید کرد و یاد آور شد: امروز دشمن با انواع ترفندها و برنامه های شوم وارد عرصه شده و درصدد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران است که در این میان باید یاد و خاطره شهیدان در جامعه زنده نگه داشته شود.

کرمی با بیان اینکه امروز دشمن جوانان را مورد هدف شوم خود قرار داده است، افزود: بنابراین باید جوانان به ترفندهای دشمن آگاه شوند و در این میان مسئولین رسالت سنگینی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز دشمن با انواع ترفندهای وارد عرصه شده است

امروز دشمن با انواع ترفندهای وارد عرصه شده است