مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 11:122022-05-29سياسي

ولایت مداری و تفکر جهادی، برای ایران اسلامی عظمت و افتخار آفریده است


امروز ضرورت مدیریت جهادی در همه عرصه های فرهنگی، اقتصادی و علمی کشور به شدت احساس می شود و باید مسیر برای نقش آفرینی این تفکر باز شود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، بهمن امیری مقدم در  کنگره گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید صفر خوشروان و 750 شهید شهرستان مقاوم گیلانغرب که با حضور سردار غلامرضا سلیمانی فرمانده بسیج کشور، فرماندهان نظامی و انتظامی استان، نماینده شهرستان قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب و مدیران دستگاه های مختلف برگزار شد؛ عنوان کرد: دورود می فرستم به روان پاک سردار شهید صفر خوشروان و شهدای سرافراز گیلانغرب _ دومین شهر مقاوم کشور _ که برای دفاع از کشور عزیز ما و نظام مقدس جمهوری اسلامی از جان خود گذشتند و همچنین درود می فرستم به برادران و خواهرانی که آن در ایام سخت دفاع مقدس و با وجود بمباران های وحشیانه  در برابر دشمن، شجاعانه ایستادند.

وی برگزاری یادواره شهدا را گرامیداشت ارزش ها، فضیلت ها و معنویت ها دانست و گفت: باید فضای سراسر استان را با یاد و خاطره شهدا عطرآگین کنیم زیرا برگزاری این آیین ها به امنیت، آرامش و معنویت ما کمک کند.

امیری مقدم جهاد تبیین مورد نظر رهبر معظم انقلاب را بازگو کردن نقش عظیم شهدا در دوران دفاع مقدس دانست و گفت: باید روایت ولایت مداری و جانفشانی شهدا، جانبازان، ایثارگرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایت مداری و تفکر جهادی، برای ایران اسلامی عظمت و افتخار آفریده است

ولایت مداری و تفکر جهادی، برای ایران اسلامی عظمت و افتخار آفریده است