مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 11:122022-05-29اجتماعي

شهر در عزای جانباختگان حادثه متروپل آبادان سیاهپوش شد


سازمان زیباسازی شهر تهران با اکران طرح های فرهنگی «سلام آبادان» و «پاره تن ایران آبادان» و همچنین سیاهپوش کردن و اهتزاز پرچم های عزا در سرتاسر شهر در سوگ جانباختگان حادثه متروپل آبادان به سوگ نشست.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، رضا صیادی رییس سازمان زیباسازی شهر تهران ، گفت: همزمان با اعلام عزای عمومی در سراسر کشور تمامی سازه های تبلیغات فرهنگی سطح شهر با اکران آبادان پاره تن ایران و همچنین اهتزاز پرچم های اعضای و سیاه پوش کردن تمام معابر و گذرگاه ها و میادین اصلی شهر در عزای هموطنان جان باخته در حادثه مترو پل سهیم شد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه غم و عزای هموطنان جان باخته در حادثه مترو پل، غم تمام مردم ایران است، ادامه داد: به منظور همدردی با بازماندگان حادثه متروپل آبادان، تمام سازه های تبلغیات فرهنگی شهر تهران به اکران پیام های فرهنگی تسلیت به مردم آبادان و ایران اختصاص دادیم تا همراه با مردم سراسر ایران در عزای این حادثه جانگداز شریک باشیم.

گفتنی است، ریزش برج شماره دو ساختمان متروپل در دوم خرداد 1401 ، حادثه جانسوی را رقم زد که طی آن 29 نفر از هم وطنان آبادانی جان خود را از دست دادند و ملت ایران عزادار کردند.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر در عزای جانباختگان حادثه متروپل آبادان سیاهپوش شد

شهر در عزای جانباختگان حادثه متروپل آبادان سیاهپوش شد