مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 11:122022-05-29سياسي

ویر ارشاد: اجتماع دهه نودی ها مصداق استفاده از هنر برای ترویج دین بود


شعر و سرود و هنر قالب هایی هستند که می توانند مفاهیم دین را به خوبی منتقل کند، این را در اجتماع دهه نودی ها در قلب تهران دیدیم و مباهات کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس، آیین اختتامیه اولین جشنواره شعر نماز جمعه و اختتامیه دومین جشنواره عکس شکوه جمعه با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت الاسلام حاج علی اکبری رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در مجتمع فرهنگی آدینه تهران برگزار شد.

نماز جمعه قلب شهر ها است در این برنامه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی سخنانی نماز جمعه را قلب شهر ها دانست و گفت: امام جمعه هدایت یک شهر را بر عهده دارد و در واقع قلب یک شهر دینی نماز جمعه است که میعادگاه عاشقان الله است.

مصلای نماز جمعه محل تجمعات فرهنگی و هنری برای ترویج دین است وی ادامه داد: نگاه ما در دولت هم این است که ظرفیت هنر را در خدمت دین قرار دهیم، مصلای نماز جمعه محل تجمعات فرهنگی و هنری هم هست و ما در همین راستا و در مساجد برنامه هایی برای 40 هزار نفر اجرا می کنیم، البته این برنامه قبلاً طراحی شده بود و من گفتم حتماً آن را در مساجد اجرا کنید.

شعر و سرود و مضامین هنری می توانند مفاهیم دین را به خوبی منتقل کند اسماعیلی هنر را وسیله ای برای رساندن پیام دین دانست و گفت: شعر و سرود اینها قالب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویر ارشاد: اجتماع دهه نودی ها مصداق استفاده از هنر برای ترویج دین بود

ویر ارشاد: اجتماع دهه نودی ها مصداق استفاده از هنر برای ترویج دین بود