مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 11:122022-05-29سياسي

باید در جهاد تبیین خالصانه و با تمام توان با دشمن مبارزه کرد


نهضت تبیین و جهاد تبیین مأموریت کنونی ما است و در این راستا باید خالصانه و با تمام توان و معطوف به رصد حرکت دشمن مبارزه کرد.

- رییس نهاد رهبری در دانشگاهها گفت: نهضت تبیین و جهاد تبیین مأموریت کنونی ما است و در این راستا باید خالصانه و با تمام توان و معطوف به رصد حرکت دشمن مبارزه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دانشگاه ها، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی در مراسم اختتامیه سی و ششمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان با اشاره به مصادف شدن شهادت امام صادق(ع) با این مراسم اظهار کرد: در آموزه های دین قرآن و عترت، دو راهنمای نجات بشر هستند و هردوی این راهنماها از ما جامعیت در دینداری را خواسته اند.

تاجایی که از آخرین توصیه های امام صادق(ع) به شیعیان این بود که فرمودند شفاعت ما به کسی که نماز را سبک بشمارد نخواهد رسید.

و در توجه دادن به نظام اجتماعی اسلام تن دادن به حکومت و قضاوت ظالمان را در حد شرک به خداوند شمرده اند.

وی با تاکید بر لزوم پیوند میان عبادات با ایجاد زمینه برای تعالی جامعه افزود: همگی باید توجه کنیم که نظام قرآن و روایت، جامعیتی دارد که موجب می شود هرگونه توجه صرف به مسائل عبادی هنگامی که بدون دغدغه جامعه اسلامی و رشد تعالی آن باشد، ناقص محسوب شود؛ به همین دلیل است که قرآن نیز در سوره فتح آیه 29 یاران پیامبر را در بعد اجتماعی سخت گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید در جهاد تبیین خالصانه و با تمام توان با دشمن مبارزه کرد

باید در جهاد تبیین خالصانه و با تمام توان با دشمن مبارزه کرد