مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 11:072022-05-29اجتماعي

روند احداث دبستان دوکلاسه روستای «پشرت» چهاردانگه سرعت گرفت


مسؤول دهستان های قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا گفت: این قرارگاه در راستای کار تیمی، جهادی و تکاملی برای رفع محرومیت ها؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، تحصیل دانش آموزان روستای محروم پشرت در کانکس و نگرانی خانواده های آنها به دلیل نفوذ سرما و گرما و همچنین مشکلاتی در فصل سرد دستمایه پیگیری بسیاری از رسانه ها برای بیان مشکلات این مدرسه شده بود و نهایتا با ورود خیران و گروه های جهادی مقرر شد این مدرسه تا مهرماه امسال به بهره برداری برسد.

عادل الندانی مسؤول دهستان های قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در بازدید از روند احداث مدرسه روستای پِشرت اظهار کرد: عرصه های محرومیت زدایی باید با نگاه ویژه ای اتفاق بیفتد که این خود مستلزم استفاده از همه ظرفیت های موجود است.

وی افزود: استفاده از ظرفیت های جامعه محلی و گروه های جهادی یکی از اصلی ترین فعالیت های محرومیت زدایی و خدمات رسانی های حداکثری به مناطق محروم باید باشد.

مسؤول قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا با اعلام اینکه این قرارگاه تمام توان خود برنامه ریزی و به مرحله اجرا درآوردن رفع مشکلات مختلف در حوزه های مختلف به کار خواهد بست، تصریح کرد: گروه های جهادی تخصصی در هر عرصه ای می توانند با یک کار تیمی، جهادی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند احداث دبستان دوکلاسه روستای «پشرت» چهاردانگه سرعت گرفت

روند احداث دبستان دوکلاسه روستای «پشرت» چهاردانگه سرعت گرفت