مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 11:072022-05-29سياسي

تالیف کتاب یکی از مصادیق جهاد تبیین است


مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان تألیف کتاب را نوعی جهاد کبیر و یکی از مصادیق جهاد تبیین دانست و گفت: نویسندگان کتاب های حوزه دفاع مقدس با تألیف کتاب جهاد کبیر می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی اصغر جهانی پیش از ظهر یکشنبه در نشست ملی روایت مادری با بیان اینکه کتاب و کتابخوانی همزاد بشر است، اظهار کرد: بین انسان و کتاب تأثیر و تأثر وجود دارد و انحطاط یکی زوال دیگری را به دنبال دارد و تاکید قرآن و دین اسلام بر کسب علم نیازمند فراهم کردن بسترهای مناسب یعنی کتاب است.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه پیامبران اولوالعزم الهی با کتاب مبعوث می شدند و زمینه ساز کسب علم بودند تا انسان ها از این طریق به سمت خدا نیل کنند، افزود: بسیاری از خیران و بزرگان برای نشر و چاپ کتاب و تأسیس کتابخانه قدم برداشتند.

وی تألیف کتاب را نوعی جهاد کبیر و یکی از مصادیق جهاد تبیین دانست و تصریح کرد: نویسندگان کتاب های حوزه دفاع مقدس با تألیف کتاب و زنده نگه داشتن یاد شهدا جهاد کبیر می کنند.

حجت الاسلام جهانی با اشاره به اینکه کتاب های حوزه دفاع مقدس سبب هدایت بسیاری از افراد شده است، بیان کرد: یکی از تأکیدات رهبری و همچنین حضرت امام نشر و توسعه کتاب و کتابخوانی است به طوری که امام خمینی سه روز پس از پیروزی انقلاب،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تالیف کتاب یکی از مصادیق جهاد تبیین است

تالیف کتاب یکی از مصادیق جهاد تبیین است