مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 11:022022-05-29سياسي

وضعیت کارخانه «سیمان آبیک» با حضور نمایندگان استان های قزوین و البرز بررسی می شود


نماینده قزوین، آبیک و البرز در در مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه ای ویژه در کارخانه سیمان جهت کنترل و نظارت بر آلودگی این مجموعه و مباحث مختلف مربوط به آن خبر داد.

- لطف اله سیاهکلی مرادی در حاشیه نشست با صاحبان صنایع شهرک صنعتی کاسپین 2 شهرستان آبیک در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین، به برگزاری جلسه ویژه در کارخانه سیمان جهت کنترل و نظارت آلودگی این کارخانه و مباحث مختلف در حوزه سیمان اشاره کرد و گفت: آنچه برای ما اهمیت دارد، کنترل آلودگی کارخانه کارخانه سیمان است و با توجه به اینکه این کارخانه خارج از حوزه استحفاظی استان قزوین قرار دارد، مسئولان محیط محیط زیست نظارتی بر آن ندارند.

وی افزود: گاهی اوقات مشاهده می شود که تخلفاتی از جمله باز کردن فیلتر ها و ایجاد آلودگی هوا توسط کارخانه سیمان صورت می گیرد.

نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در سفر رییس جمهور به استان قزوین از ایشان درخواست کردم که کارخانه سیمان با توجه به اینکه برند آن به نام آبیک و نزدیک به این شهرستان است، به حوزه استحفاظی استان قزوین و شهرستان آبیک افزوده شود.

 سیاهکلی مرادی مرادی خاطرنشان کرد: پیرو این درخواست بنده از رییس جمهور، واکنش ها و تحرکاتی صورت گرفت و نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای درخواست کرد که جلسه ای د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت کارخانه «سیمان آبیک» با حضور نمایندگان استان های قزوین و البرز بررسی می شود

وضعیت کارخانه «سیمان آبیک» با حضور نمایندگان استان های قزوین و البرز بررسی می شود