مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 10:522022-05-29سياسي

1550 ویژه برنامه دهه کرامت برپا می شود/ساخت بیت الرضا (ع) دربابل


دبیر کانون خدمت رضوی مازندران گفت: همزمان با دهه کرامت هزار و 550 ویژه برنامه و 200 برنامه زیرسایه خورشید در استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اسماعیل امامزاده پیش ازظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه 16 هزار نفر تاکنون در سامانه رضوی ثبت نام کردند، افزود: از این تعداد 860 نفر خانم و مابقی مردان هستند و با اشاره به اینکه 40 خدمت محلی و مابقی تخصصی است، افزود: خادمیار می تواند عرصه خود را مشخص کند نظیر خادمیار سلامت، اردوی جهادی، کانون خیران، کانون اصلاح و تربیت و کانون های مختلف که 16 هزار نفر را تشکیل می دهند.

وی از تشکیل 540 کانون محلی و 330 کانون تخصصی خبر داد و افزود: از مجموع 16 هزار خادمیار تاکنون 12 هزار نفر ساماندهی شدند و در حال خدمت هستند.

امامزاده با اظهار اینکه فعالیت و خدمات در دهه کرامت و دهه پایانی ماه صفر به اوج می رسد، افزود: رویکرد دهه کرامت به سمت شادمانی است و خادمیاران در این حوزه ها تلاش می کنند.

دبیر کانون خدمت رضوی مازندران با اشاره به خدمات برجسته خادمیاران در دوران کرونا گفت: خادمیاران خود را موظف به رفع مشکلات مردم می دانند و امسال دهه کرامت شرایط مناسبی برای انجام فعالیت ها وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1550 ویژه برنامه دهه کرامت برپا می شود/ساخت بیت الرضا (ع) دربابل

1550 ویژه برنامه دهه کرامت برپا می شود/ساخت بیت الرضا (ع) دربابل