مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 10:472022-05-29اجتماعي

کاهش 14 درصدی بارش ها در چهارمحال و بختیاری/ پایان سال زراعی با خشکسالی


مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: نسبت به میانگین بلندمدت 14 درصد کمبود بارش در استان داریم و سال زراعی 1400-1401 نیز با خشکسالی به پایان می رسد.

- مهران چراغپور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با بیان اینکه تا پایان هفته پدیده هواشناسی خاصی در استان نداریم، گفت: آسمانی صاف تا قسمتی ابری و وزش باد نسبتا شدید در ساعات بعدازظهر پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به روند افزایشی دما در استان، افزود: به تدریج از میزان گرد و غبار صبحگاهی کاسته می شود.

وی اظهار داشت: نسبت به میانگین بلندمدت 14 درصد کمبود بارش در استان داریم و سال زراعی 1400-1401 نیز با خشکسالی به پایان می رسد.

شهرکرد نسبت به میانگین بلندمدت 23 درصد کمبود بارش دارد چراغپور ادامه داد: بیشترین کمبود بارش ها را در ایستگاه فرخشهر با 37 درصد، شهرکرد با 23 درصد، فارسان با 19 درصد، بروجن با 14 درصد و کوهرنگ با 11 درصد شاهد هستیم.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تنها ایستگاه لردگان و مالخلیفه نسبت به میانگین بلندمدت به ترتیب 8 و 16 درصد افزایش بارندگی داشته است، افزود: اما این افزایش بارش به دلیل قرار گرفتن این منطقه در پایین دست و خروج آب، نفعی برای استان ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 14 درصدی بارش ها در چهارمحال و بختیاری/ پایان سال زراعی با خشکسالی

کاهش 14 درصدی بارش ها در چهارمحال و بختیاری/ پایان سال زراعی با خشکسالی