مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 10:372022-05-29حوادث

پلمب آسانسورهای غیراستاندارد 10 مراکز دولتی و عمومی در کرمانشاه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمودرضا نیازی مدیر کل استاندارد استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه، از پایش آسانسور ها با اولویت دستگاه های دولتی، مراکز درمانی، بیمارستان ها، هتل ها و مراکز تجاری خبر داد.

وی گفت: اگر آسانسوری ناایمن و غیراستاندارد باشد و یا بیم بروز حادثه ای برود، با هماهنگی دادستانی نسبت به پلمب آن اقدام خواهد شد.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه افزود: فهرست آسانسور های 10 مرکز دولتی و عمومی که به دلیل بی توجهی به اخطار های اداره کل استاندارد در بازه زمانی مشخص شده فرآیند استانداردسازی را انجام نداده اند، برای پلمب به دادستانی استان معرفی شده اند.

نیازی با بیان اینکه  درحال حاضر آسانسور های برقی و هیدرولیک مشمول مقررات  استاندارد اجباری هستند، گفت: همه ساختمان های نوساز دارای آسانسور، باید استانداردسازی شوند و صاحبان آن ها تاییدیه ایمنی آسانسور را دریافت کنند.

وی با اشاره به استانداردسازی آسانسور های منصوبه در دستگاه های دولتی نیز طی مکاتبات متعدد با ادارات استان برای اخذ تاییدیه ایمنی آسانسور، عنوان کرد: فرآیند استانداردسازی درسطح دستگاه های استان اجرا شده و بسیاری از ادارات و سازمان ها موفق به اخذ تأییدیه ایمنی استاندارد و یا در حال استانداردسازی آسانسور های خود هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب آسانسورهای غیراستاندارد 10 مراکز دولتی و عمومی در کرمانشاه

پلمب آسانسورهای غیراستاندارد 10 مراکز دولتی و عمومی در کرمانشاه