مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 10:372022-05-29اقتصادي

سند ارتقای کیفیت نان لرستان تدوین شد


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان از تدوین سند ارتقای کیفیت نان این استان خبر داد و گفت: با اجرای این سند در آینده نزدیک شاهد تحول در حوزه کیفیت نان خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت بیرانوند امروز یکشنبه در گفتگو با رسانه ها با اشاره به اینکه در بحث کیفیت نان عوامل متعددی دخالت دارند و این موضوع یک زنجیره است که از تولید گندم شروع می شود و تا تهیه آرد و حمل و نگهداری و پخت و … ادامه دارد؛ اظهار داشت: در بحث آرد در کشور در حال حاضر تقریباً یک آرد یکسان مصرف می کنیم.

وی تصریح کرد: در دو تا سه سال اخیر به دلیل کاهش بارندگی بخش عمده ای از نیاز به آرد را از محل گندم وارداتی تأمین می کنیم و لذا گندم مصرفی در کارخانه ها یکسان است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان با تاکید بر اینکه اگر در سطح نانوایی ها بررسی کنیم در برخی نانوایی ها کیفیت نان پخت شده بالا است و در سطح برخی از واحدها کیفیت پایین است، افزود: در این رابطه با توجه به یکسان بودن آرد مصرفی مشخص می شود که در کیفیت نان پخت شده آرد مؤثر نیست.

بیرانوند با اشاره به اینکه سند ارتقای کیفیت نان استان تدوین شده است، اظهار داشت: این سند با کمک کارشناسان دستگاه های مؤثر در زنجیره آرد و نان تدوین و به کارگروه های آرد و نان استان منعکس شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند ارتقای کیفیت نان لرستان تدوین شد

سند ارتقای کیفیت نان لرستان تدوین شد