مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 10:272022-05-29بين الملل

حماس: فلسطین، یکپارچه برای دفاع از قدس برخاسته است


سخنگوی جنبش حماس با بیان اینکه قدس و مسجدالاقصی خط قرمز محسوب می شوند، گفت که تمامی فلسطین میدان یکپارچه نبرد برای دفاع از قدس شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، فوزی برهوم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس امروز (یکشنبه) در واکنش به تعرض صهیونیست ها به مسجدالاقصی در آستانه مراسم موسوم به راهپیمایی پرچم گفت که تمامی فلسطین به صحنه نبرد یکپارچه در دفاع از مقدسات اسلامی تبدیل شده است.

او به شبکه المیادین گفت که مردم فلسطین امروزه نبرد مقدسی را در مسجدالاقصی آغاز کرده اند تا نظامیان اشغالگر و شهرک نشینان نتوانند در آن رسوخ کنند و می بایست نبرد با اشغالگران در تمامی محور مقاومت و در تمامی سطوح جریان داشته باشد.

سخنگوی حماس، افزود: رژیم اشغالگر تلاش دارد خواسته خود را تحمیل کرده و مسجدالاقصی را از لحاظ زمانی و مکانی تقسیم کند، در حالی که تمامی مسجدالاقصی متعلق به فلسطینی ها است.

فوزی برهوم سپس تأکید کرد که مقاومت توانسته معادلات را تغییر دهد و این واقعیت را که قدس و مسجدالاقصی خط قرمز محسوب می شود را تثبیت کند و اکنون می بایست همه جبهه ها علیه اشغالگران فعال شوند و پیش فرض صهیونیست ها مبنی بر اینکه فلسطین تنهاست از بین رفته و عمر این رژیم کاهش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس: فلسطین، یکپارچه برای دفاع از قدس برخاسته است

حماس: فلسطین، یکپارچه برای دفاع از قدس برخاسته است