مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 09:472022-05-29اقتصادي

نمایشگاه «عصرامید» دانشگاه آزاد امروز افتتاح می شود


نمایشگاه و رویداد ملی عصر امید دانشگاه آزاد اسلامی از امروز 8 خردادماه در محل مصلای بزرگ تهران آغاز می شود و تا 11 خرداد ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، برپایی رویداد ملی عصر امید دانشگاه آزاد اسلامی و بازدید از دستاوردهای ارائه شده در این رویداد با حضور مسئولان و مدیران عالی رتبه کشور، وزارتخانه ها، صنایع بزرگ، صندوق های سرمایه گذاری خطرپذیر و سرمایه گذاران علاقه مند به حوزه فناوری و با هدف ایجاد و خلق فرصت های مشترک از طریق تعامل نزدیک، پویا و حرفه ای با صاحبان ایده، تولیدکنندگان محصولات فناورانه، متخصصان، فناوران، شرکت ها و مراکز تحقیقاتی و پژوهشی برتر خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی صورت می گیرد.

مراسم افتتاحیه این رویداد قرار است با حضور محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی، محمد مهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد و جمعی دیگر از مسولان کشوری و دانشگاهی برگزار شود.

این رویداد با شعار 1000 ایده و استارت آپ، 1000 شرکت فناور و خلاق و 1000 گروه پژوهشی و زیرساخت، فرصتی برای شناسایی ایده ها و استعدادهای برتر گروه ها، شرکت ها، ظرفیت های آزمایشگاهی حوزه های مختلف فناوری و نیز شبکه متخصصان امور تحقیق و توسعه (R&D) است، همچنین فرصتی برای سرمایه گذاری و مشارکت در رشد و توسعه ظرفیت ها و محصولات دانش بنیان معرفی شده در این رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه «عصرامید» دانشگاه آزاد امروز افتتاح می شود

نمایشگاه «عصرامید» دانشگاه آزاد امروز افتتاح می شود