مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 09:422022-05-29اقتصادي

محکومیت 4 میلیارد ریالی متخلفان کالا و خدمات در خراسان جنوبی


مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها، در بخش کالا و خدمات 433 پرونده تشکیل و متخلفان به بیش از چهار میلیارد ریال محکوم شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین حسن پور صبح یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها، بیان کرد: از ابتدای اجرای این طرح در بخش کالا و خدمات 433 پرونده وارد تعزیرات حکومتی شده است.

وی با بیان اینکه در این پرونده ها متخلفان به چهار میلیارد و 181 میلیون و 546 هزار ریال محکوم شدند، افزود: از مجموع پرونده های تشکیل شده در این بخش 386 پرونده مختومه شده است.

حسن پور با بیان اینکه در بخش بهداشت، دارو و درمان هم 354 پرونده وارد و 45 پرونده مختومه شده است، گفت: میزان محکومیت پرونده ها در این بخش 281 میلیون ریال است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین در بخش کالا و ارز 327 پرونده وارد تعزیرات حکومتی شده که 352 پرونده مختومه شده است.

وی میزان محکومیت پرونده ها 87 میلیارد 502 میلیون 319 هزار ریال عنوان کرد و افزود: در راستای جلوگیری از تخلف، نظارت ها و جریمه های تعزیراتی افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت 4 میلیارد ریالی متخلفان کالا و خدمات در خراسان جنوبی

محکومیت 4 میلیارد ریالی متخلفان کالا و خدمات در خراسان جنوبی