مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 09:422022-05-29اقتصادي

سامانه ای ایران ساخت قبوض کاغذی را حذف کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سیدمسعود حسینی عضو هیئت مدیره شرکت دانش بنیان تفکر پیشرو عصر داده پارسیان با بیان اینکه سرویس ونش بر روی کلیه اپلیکیشن های پرداخت استفاده می شود، - یک شرکت دانش بنیان سامانه ای را برای نمایش اطلاعات آخرین قبض با هدف حذف قبوض کاغذی و صرفه جویی در وقت و هزینه طراحی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سیدمسعود حسینی عضو هیئت مدیره شرکت دانش بنیان تفکر پیشرو عصر داده پارسیان با بیان اینکه سرویس ونش بر روی کلیه اپلیکیشن های پرداخت استفاده می شود، گفت: این سرویس با دریافت شناسه قبض، اطلاعات آخرین قبض را به کاربر نمایش می دهد.

این محصول قدم بزرگی برای حذف قبوض کاغذی بود که بر اساس استاندارد های داخلی و با نگاه به استاندارد های جهانی طراحی و تولید شده است.

معرف فرهنگ استعلام و تجمیع قبوضدر گذشته در فلات مرکزی ایران، جنگ بر سر توزیع آب بود، شیخ بهایی در آن دوران با ارائه راهکاری مدون که بعد ها ونش نامیده شد به این جنگ پایان داد.

سامانه ونش زمانی وارد عرصه ارائه خدمات بانکی شد که شرکت های متعددی بدون مزیت رقابتی بر سر بازاری کوچک رقابت می کردند، اما ونش در اقیانوسی آبی، ارزشی جدید خلق کرد و در حال حاضر ونش به عنوان رهبر بازار قبض فعالیت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه ای ایران ساخت قبوض کاغذی را حذف کرد

سامانه ای ایران ساخت قبوض کاغذی را حذف کرد