مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 09:422022-05-29اقتصادي

آبله میمون بیماری جدیدی نیست/ کنترل بهداشتی مرز های ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، در حاشیه جلسه کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار استان اردبیل، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: - وزیر بهداشت با بیان اینکه آبله میمون، بیماری جدیدی نیست و بیشتر عوارض این بیماری، پوستی است، گفت: میزان مرگ و میر آن قابل مقایسه با کرونا نیست؛ بنابراین نباید در خصوص این بیماری در مردم نگرانی ایجاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، در حاشیه جلسه کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار استان اردبیل، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مراقبت های مرزی برای شناسایی آبله میمون توسط کارشناسان بهداشتی افزایش یافت.

خوشبختانه کرونا باعث تقویت زیرساخت های کشور شد؛ به طوری که در حال حاضر 6 مجموعه تولید واکسن داریم که نه تنها برای کرونا بلکه برای پیشگیری و مقابله با هر ویروسی قابل استفاده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه امروز قادریم برای مقابله با تهدید های ویروسی در جهان، واکسن تولید کنیم که این ناشی از تلاش های شبانه روزی دانشمندان کشور است، تصریح کرد: در مجمع جهانی بهداشت علاوه بر ارائه گزارشی از موفقیت های ایران در کنترل کرونا، بر دستیابی به دانش فنی و ابزار ساخت واکسن کرونا در ایران تاکید کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبله میمون بیماری جدیدی نیست/ کنترل بهداشتی مرز های ایران

آبله میمون بیماری جدیدی نیست/ کنترل بهداشتی مرز های ایران