مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 09:372022-05-29سياسي

توزیع 25 تن میوه بین نیازمندان خراسان شمالی از محل برکات شجره طیبه


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از توزیع 25 تن میوه بین نیازمندان از محل برکات زکات مستحبی و شجره طیبه طی سال قبل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها با اشاره به اجرای طرح شجره طیبه در خراسان شمالی اظهار کرد: هم اکنون باغداران مومن و متدین استان بیش از هزار و 700 اصله درخت خود را در قالب شجره طیبه یا همان زکات مستحبی به نیازمندان استان هدیه کرده اند.

وی گفت: محصولات این باغ ها در فصل برداشت به کمیته امداد اهدا و بین نیازمندان توزیع می شود و سال قبل درآمد شجره طیبه به بیش از 25 تن افزایش یافت که تمام آن بین خانواده های محروم استان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی ضمن تقدیر از اهتمام کشاورزان و باغداران استان نسبت به اجرای طرح شجره طیبه، افزود: درختانی که توسط باغداران اهدا می شوند توسط کمیته امداد پلاک کوبی شده و هرساله در زمان جمع آوری محصول، سود و عواید حاصله از فروش محصولات درختان پلاک گذاری شده صرف امور نیازمندان و محرومان همان منطقه می شود.

وی با اشاره به نقش پررنگ مؤدیان و روحانیون در احیا زکات تأکید و یادآور شد: هم اکنون بیش از 1730 عامل افتخاری و 181 روحانی مبلغ با دبیرخانه شورای زکات استان همکاری دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 25 تن میوه بین نیازمندان خراسان شمالی از محل برکات شجره طیبه

توزیع 25 تن میوه بین نیازمندان خراسان شمالی از محل برکات شجره طیبه