مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 09:222022-05-29اقتصادي

نشست کمیته مشترک تجارت مرزی ایران و پاکستان در زاهدان برگزار می شود


سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان از برگزاری نهمین نشست کمیته مشترک تجارت مرزی ایران و پاکستان در زاهدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان، ایرج حسن پور اظهار داشت: نهمین نشست کمیته مشترک تجارت مرزی استان سیستان و بلوچستان به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران و ایالت بلوچستان به نمایندگی از جمهوری اسلامی پاکستان روزهای دوشنبه و سه شنبه نهم و دهم خردادماه در زاهدان برگزار می شود.

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان افزود: هدف از برگزاری کمیته مشترک تجارت مرزی بررسی مسائل و رفع موانع تجارت مرزی و توسعه روابط بازرگانی و اقتصادی دو کشور دوست و همسایه ایران و پاکستان است.

وی ادامه داد: در این کمیته دو طرف هماهنگی های لازم را در رشد و رونق مبادلات تجاری و اقتصادی، تبادل هیأت های تجاری، برپایی نمایشگاه های مشترک، جذب سرمایه گذاری دوجانبه و ایجاد مراکز صنعتی مشترک انجام خواهند داد.

حسن پور تصریح کرد: پنل های تخصصی دوجانبه از جمله امور بازرگانی، گمرک و امور بانک و تهاتر، امور حمل و نقل، امور شیلات، کشاورزی، گردشگری و توریسم برگزار و پس از آن بین طرفین تفاهم نامه مشترک به عنوان سند توسعه همکاری های دوجانبه به امضا مقاما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست کمیته مشترک تجارت مرزی ایران و پاکستان در زاهدان برگزار می شود

نشست کمیته مشترک تجارت مرزی ایران و پاکستان در زاهدان برگزار می شود