مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 09:122022-05-29اقتصادي

کشف انبارهای قند، روغن و ذرت احتکار شده در شهرضا


سخنگوی ستاد مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها در شهرضا از کشف انبار 10 تنی قند، روغن و محموله ذرت 130 تنی در شهرضا خبر داد.

- امیر صفرپور، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهرضا و سخنگوی ستاد مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرضا اظهار داشت: انبار قندی به میزان حدود 10 تن در یکی از انبارهای واقع در بلوار آیت اله غفاری در شهرضا کشف شد که توسط مأموران آگاهی، نماینده جهاد کشاورزی و بازرس اتاق اصناف صورت جلسه شد و اقلام مکشوفه در محل امانت سپاری شد تا پس از طی مراحل قانونی توزیع شود.

وی با اشاره به کشف کالاهای احتکار شده در یک ماه گذشته با آغاز طرح اصلاح ساختار اقتصاد گفت: در چند هفته گذشته محموله ذرت 130 تنی در محل یک انبار غیر مُسقف کشف شد که کارشناسان شبکه دامپزشکی شهرستان در محل حاضر شدند و با توجه به عدم ارائه گواهی حمل بهداشتی و بوی نامطبوعِ ذرت، از محموله نمونه گیری شد.

صفرپور بیان کرد: با استناد به ماده چهار آیین نامه چگونگی کنترل بهداشتی تردد، نقل و انتقال، واردات و صادرات دام زنده و فرآورده های خام دامی هر نوع نقل و انتقال دام زنده، فرآورده های خام دامی، دارو و موارد بیولوژیک، خوراک و نهاده های دامی مستلزم اخذ گواهیِ بهداشتی قرنطینه ای حمل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف انبارهای قند، روغن و ذرت احتکار شده در شهرضا

کشف انبارهای قند، روغن و ذرت احتکار شده در شهرضا