مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 09:122022-05-29حوادث

جزییات کشته شدن 2 محیط بان بوانات


شکارچیان پس از تیراندازی برای اطمینان از کشته شدن محیط بانان به بالای سر آنان آمده و با تصور کشته شدن هر سه نفر به آرامی به سمت پایین دره رفته و محل را ترک کرده اند.

- مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس جزییات بیشتری از کشته شدن دو تن از حافظان محیط زیست (محیط بان محمد فرهمند و همیار محیط زیست، رضا بهرام پور) و مجروح شدن یکی دیگر از حافظان انفال الهی را بیان کرد.

عطا پورشیرزاد شامگاه شنبه 7 خرداد به خبرنگاران گفت: طبق گفته رییس شهرستان بوانات حدود ساعت 5 بعدازظهر جمعه 6 خرداد شهید محمد فرهمند ضمن تماس با مرکز شهرستان اعلام کرد دو نفر شکارچی که اقدام به شکار یک فرد قوچ وحشی کرده اند، اینک در منطقه پناهگاه حیات وحش دره باغ حضور دارند و در ادامه تقاضای نیروی کمکی کرده است.

پورشیرزاد ادامه داد: رییس شهرستان بوانات به همراه سه تن از همیاران محیط زیست به نام رضا بهرام پور، علی اسدی و جواد برزگر به منطقه اعزام شده و با رسیدن به گردنه، شهید فرهمند نیز به گروه آنها ملحق شده و محل استقرار شکارچیان را که درون دره بوده به آنان نشان داده است.

این مقام مسئول افزود: محمد فرهمند، علی اسدی و رضا بهرام پور به سمت دره حرکت کرده و حدود ساعت 6:40 به محل استقرار شکارچی ها رسیده بودند و رستگار، رییس محیط زیست شهرستان نیز در ارتفاع مستقر شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات کشته شدن 2 محیط بان بوانات

جزییات کشته شدن 2 محیط بان بوانات