مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 08:572022-05-29اقتصادي

آغاز طرح بهسازی سطح جاده ها با اطلاع رسانی رانندگان


معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از آغاز طرح واکنش سریع این سازمان به اطلاع رسانی رانندگان برای بهسازی محورهای برون شهری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، رضا اکبری اظهار کرد: این طرح به منظور ارتقای کیفیت و افزایش سرعت ارائه خدمات راهداری و اولویت دهی به نیازهای ضروری تأمین ایمنی راه ها و با هدف افزایش رضایتمندی کاربران جاده ای و تحقق سیاست حکمرانی و نظارت مردمی در پیشبرد اهداف دولت سیزدهم راه اندازی می شود.

وی افزود: تمامی هموطنان عزیز به ویژه رانندگان حرفه ای که در جاده های برون شهری کشور تردد می کنند، می توانند از طریق سامانه جامع 141 نسبت به گزارش سایت قطره و به نقل ازموارد نیازمند اقدام سریع در جاده ها شامل مشکلات اولویت دار مرتبط با ایمنی و رویه راه ها با محوریت اقدامات سریع مؤثر و زودبازده اقدام کنند.

وی با اشاره به موضوعاتی که در فاز اول این طرح قابل گزارش هستند، تصریح کرد: این موارد در فاز اول اجرای طرح شامل لکه گیری و اصلاح چاله های مخاطره آمیز در جاده ها، پاکسازی و شستشوی علائم و تابلوهای ایمنی موجود، پاکسازی اجسام زائد از سطح و شانه جاده ها، رفع نقص و عیب از تابلوها، علائم و تجهیزات ایمنی موجود، تکمیل علائم در پیچ های تند فاقد علائم کافی، رفع نقص حفاظ های ایمنی آسیب دید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح بهسازی سطح جاده ها با اطلاع رسانی رانندگان

آغاز طرح بهسازی سطح جاده ها با اطلاع رسانی رانندگان