مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 08:322022-05-29اقتصادي

ساخت مسکن نهضت ملی بدون وقفه در استان مرکزی انجام می شود


مدیرکل راه و شهر سازی استان مرکزی گفت: ساخت مسکن نهضت ملی با تاکید استاندار و بنیاد مسکن و دیگر کارگزاران بدون وقفه در استان مرکزی انجام می شود.

- حمید انعامی در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: این جلسه با حضور کلیه اعضا به صورت حضوری برگزار شد و تصمیم گیری تصمیم گیری هایی در شورای مسکن به ویژه در مورد توجه به پیشرفت فیزیکی پروژه های مسکن ملی گرفته شد.

وی افزود: با توجه به اینکه ساخت مسکن نهضت ملی بر اساس آورده مردمی و از طریق آورده نقدی و تسهیلات انجام می شود لذا باید این پروژه در یک زمان بندی مناسب اجرا شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی تصریح کرد: تاکید استاندار و بنیاد مسکن و دیگر کارگزاران بود که این پروژه ها در اسرع وقت انجام شود و در واقع وقفه زمانی نداشته باشیم و از دستگاه های خدمات رسان اداره آب، برق، گاز، مخابرات نیز خواسته شد حداکثر همکاری را داشته باشند.

انعامی گفت: مقرر شد شهرداری ها برای صدور پروانه و تخفیف عوارض مسکن ملی را در دستور کار قرار دهند و صدور جواز ساخت پروژه های مسکن ملی با سرعت بیشتری انجام شود.

وی تصریح کرد: در خصوص پیشرفت فیزیکی پروژه بزرگ مسکن ملی اراک هم توضیحاتی داده شد، لوازم کار بررسی شد و تصمیم در خصوص اجرا، نظارت طراحی و پروژه ها نیز انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مسکن نهضت ملی بدون وقفه در استان مرکزی انجام می شود

ساخت مسکن نهضت ملی بدون وقفه در استان مرکزی انجام می شود