مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 08:172022-05-29سياسي

فراخوان جشنواره رسانه ای ابوذر در هرمزگان منتشر شد


مسئول بسیج رسانه سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: پوستر جشنواره رسانه ای ابوذر در مراسمی با حضور فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان رونمایی شد.

- بندرعباس - مسئول بسیج رسانه سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: پوستر جشنواره رسانه ای ابوذر در مراسمی با حضور فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد رسول جلالی در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره رسانه ای ابوذر که با حضور فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان و مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان و جمعی از اهالی رسانه برگزار شد، اظهار کرد: مرحله فراخوان آثار از زمان رونمایی پوستر تا پایان 15 دی ماه است و برگزاری اختتامیه جشنواره استانی نیز از 15 دی ماه تا 15 بهمن خواهد بود.

وی افزود: ارسال آثار به مرحله کشوری نیز از نیمه اول بهمن ماه خواهد بود و آثار تولیدی شرکت کنندگان حتماً باید در یکی از رسانه های مکتوب، مجازی، دیداری یا شنیداری دارای مجوز و یا رسانه ملی منتشر شده باشد.

به گفته جلالی آثار ارسالی به جشنواره باید در بازه 1/1/ 1401 تا 1401/10/15 منتشر شده باشد و هر فرد مجاز به ارسال حداکثر 4 اثر در هر قالب جشنواره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان جشنواره رسانه ای ابوذر در هرمزگان منتشر شد

فراخوان جشنواره رسانه ای ابوذر در هرمزگان منتشر شد