مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 08:122022-05-29اقتصادي

615 میلیارد تومان رهاورد سفر رییس جمهور به حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان


عبدالرحیم لطفی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: امسال  برای کاهش آتش سوزی ها در سطح مراتع و جنگل ها تمهیدات و اقدامات لازم اندیشیده شده تا در کنار استفاده از تجهیزات در زمان آتش سوزی بتوانیم از این ظرفیت ها نیز بهره ببریم.

وی گفت: در هر شهرستان کارگروه حریق به ریاست فرماندار و همه دستگاه های مسؤول و مرتبط تشکیل می شود تا در زمان خطر آتش سوزی ها مسؤولان وارد میدان شوند.

 1100 نفر از جوامع محلی برای اطفا حریق در گلستان ساماندهی می شوند مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان خاطرنشان کرد: علاوه بر تشکیل کارگروه حریق، تعداد 100 گروه و در هر گروه 11 نفر از جوامع محلی اطراف جنگل ها و مراتع ساماندهی شده تا در زمان حریق بتوانیم از این افراد استفاده کنیم.

لطفی ادامه داد: در شورای برنامه ریزی استان اعتباری معادل یک میلیارد و 500 میلیون تومان برای تجهیز این 100 گروه در نظر گرفته شده و مصوب شد تا امکانات و اقلامی مانند وسایل، کفش، لباس ضد حریق و غیره در اختیار این افراد قرار گیرد، برای تجهیز کامل این گروه ها نیاز به اعتباری معادل 4 میلیارد تومان است.

وی افزود: با توجه به اینکه بخش اعظمی از جنگل ها در ارتفاعات و مسیرهای صعب العبور قرار دارد امروز در کمیسیون کشاورزی استان با ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

615 میلیارد تومان رهاورد سفر رییس جمهور به حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان

615 میلیارد تومان رهاورد سفر رییس جمهور به حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان