مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 07:422022-05-29پزشكي

هشدار یک روان شناس: طلاق عاطفی در کمین است/ برای هم وقت بگذارید


اگر به هر دلیلی هرکدام از این سه ضلع در زندگی وجود نداشته باشد روابط زوجین ناقص می شود و در واقع در این مثلث سه گانه اگر صمیمیت را برداریم می توان گفت همان موضوع طلاق عاطفی رخ می دهد.

- اگر به هر دلیلی هرکدام از این سه ضلع در زندگی وجود نداشته باشد روابط زوجین ناقص می شود و در واقع در این مثلث سه گانه اگر صمیمیت را برداریم می توان گفت همان موضوع طلاق عاطفی رخ می دهد.

یک روانشناس تربیتی با بیان اینکه عدم رابطه یکی از مهم ترین علت های طلاق عاطفی است، گفت: طلاق عاطفی یعنی یک زندگی منهای صمیمیت که نهایتا منجر به طلاق دائمی می شود.

دکتر امین عزیزی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: طلاق عاطفی یا طلاق سفید به صورت کلی در تمام جوامع بشری اتفاق می افتد و فقط مختص یک منطقه، شهر یا کشور نیست ولی متاسفانه این مشکل در سال های اخیر در کشور ما پررنگ تر شده است.

این روانشناس تربیتی ادامه داد: در نظریه استرنبرگ عشق را یک مثلث سه گانه از تعهد، صمیمیت و روابط زناشویی تعریف کرده اند و اگر این سه ضلع با هم در یک زندگی وجود داشت، می توان گفت این زندگی استوار است و بر پایه آرامش، اعتماد و.

بنا نهاده شده است.

عزیزی تاکید کرد: اگر به هر دلیلی هرکدام از این سه ضلع در زندگی وجود نداشته باشد روابط زوجین ناقص می شود و در واقع در این مثلث سه گانه اگر صمیمیت را بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار یک روان شناس: طلاق عاطفی در کمین است/ برای هم وقت بگذارید

هشدار یک روان شناس: طلاق عاطفی در کمین است/ برای هم وقت بگذارید