مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 07:372022-05-29بين الملل

برتری شاعره ابرکوهی در رقابت با شعرای خارجی کنگره شعر توحیدی


فریبا قیومی زاده مسئول انجمن شعر و ادب شهرستان ابرکوه در چهارمین کنگره بین المللی شعر توحیدی که در میبد برگزار شد، به عنوان شاعر برگزیده شعر بزرگ سال معرفی شد.

- فریبا قیومی زاده در گفتگو با خبرنگار فارس از ابرکوه، ضمن اعلام خبر فوق اظهار کرد: چهارمین کنگره بین المللی شعر توحیدی که با حضور 28 شاعر از هشت کشور خارجی از جمله سریلانکا، افغانستان، آذربایجان، پاکستان، روسیه، هند، بحرین و سوریه برگزار شد، با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

مسئول انجمن شعر و ادب شهرستان ابرکوه با بیان اینکه 580 اثر به دبیرخانه کنگره ارسال شده بود، ابراز کرد: توحید و معارف توحیدی، شرح حال شاعران 9 سماء و صفات خداوند متعال، جلوه های جلال و جمال الهی در پدیده های جهان، تماشای عظمت خداوند در عالم، ستایش و ثنای پروردگار، نیایش و مناجات در آستان حضرت حق از جمله موضوعات کنگره بود.

در پایان این کنگره، 30 شاعر ایرانی و خارجی برگزیده و تجلیل شدند که نام فریبا قیومی زاده نیز جزء پنج نفر برگزیده بخش بزرگ سال قرار گرفت.

فریبا قیومی زاده که شعر را از دوران دبیرستان آغاز کرده، مدت 15 سال است که با مدرک فوق لیسانس ادبیات کودک و نوجوان، مسئولیت انجمن شعر و ادب ابرکوه را بر عهده داشته و در بیش از دویست جشنواره و کنگره استانی، کشوری و بین المللی صاحب مقام شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برتری شاعره ابرکوهی در رقابت با شعرای خارجی کنگره شعر توحیدی

برتری شاعره ابرکوهی در رقابت با شعرای خارجی کنگره شعر توحیدی