مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 06:422022-05-29بين الملل

دریای مواج، سیلابی شدن رودخانه ها/ هشدار هواشناسی برای هفته جاری در هرمزگان


معاون هواشناسی هرمزگان از صدور هشدار سطح زرد برای هفته جاری خبر داد و گفت: احتمال مواج شدن خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان همراه با سیلابی شدن رودخانه های فصلی بشاگرد وجود دارد.

- کیانوش عارفی صبح امروز در گفت وگو با خبرگزاری فارس در بندرعباس اظهار داشت: هشدار هواشناسی برای هفته جاری در سطح زرد به معنای احتمال وجود خسارت یا خسارت نقطه ای می باشد.

وی افزود: رشد ابرهای همرفتی در ساعات بعد از ظهر این هفته دور از انتظار نیست و رگبار پراکنده باران و رعد و برق با احتمال تگرگ، تند باد لحظه ای و گرد و خاک نیز وجود دارد.

معاون هواشناسی هرمزگان تصریح کرد: این سامانه ارتفاعات استان در بشاگرد، حاجی آباد، بستک، رودان و ارتفاعات مرکزی و غربی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

عارفی ادامه داد: احتمال سیلابی شدن موقت رودخانه های فصلی بویژه در منطقه بشاگرد و کاهش موقتی دید افقی اثر مخاطره هشدار می باشد.

وی اضافه کرد: توصیه می شود از قرارگیری در حریم رودخانه های فصلی بویژه منطقه بشاگرد و همچنین از چرای دام در مناطق مرتفع و صعود به ارتفاعات با توجه به احتمال وقوع رعد و برق خودداری شود.

معاون هواشناسی هرمزگان گفت: مواج شدن دریا، اختلال در ترددهای دریایی و پاره شدن تورهای صیادی در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان دور از انتظار نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریای مواج، سیلابی شدن رودخانه ها/ هشدار هواشناسی برای هفته جاری در هرمزگان

دریای مواج، سیلابی شدن رودخانه ها/ هشدار هواشناسی برای هفته جاری در هرمزگان