مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 04:522022-05-29بين الملل

مردم فلسطین خود را برای نبردی نزدیک آماده می کنند


معاون دفتر سیاسی حماس اظهار داشت که مردم ما خود را برای نبردی نزدیک برای شکست اشغالگری و پاکسازی اماکن مقدس آماده می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شهاب فلسطین، صالح العاروری ، معاون دفتر سیاسی حماس شامگاه شنبه در سخنانی در مراسم گرامیداشت شهدای سیف القدس در خان یونس تاکید کرد که مردم ما برای شکست اشغالگران، تطهیر مقدسات و دستیابی به آزادی کامل، ناگزیر برای نبردی نزدیک آماده می شوند.

وی با تاکید بر اینکه کرانه باختری پشتوانه و کمکی برای قدس در خنثی کردن نقشه شهرک نشینان و راهپیمایی تحریک آمیز آنها است، خاطرنشان کرد: با توجه به حلقه ای که بیت المقدس را احاطه کرده است، باید از هیچ ابزاری برای دفاع از مسجد الاقصی دریغ نکنیم.

العاروری خاطرنشان کرد: نبرد سیف القدس مرحله جدیدی از درگیری با دشمن را ایجاد کرد و نتایج راهبردی به نفع آرمان ما و وحدت میهن در برابر اشغالگری به دست آورد.

وی با درود بر نوار غزه، مقاومت و شهدای قهرمان آن که شگفت انگیزترین تابلوهای قهرمانی و استواری را به تصویر کشیدند، گفت: شهدا منشأ پیروزی و رهایی هستند و ما عهد می بندیم که خون آنها بیهوده نباشد.

العاروری در مطلبی دیگر خاطرنشان کرد که جنبش و مقاومت فلسطین برای آزادی زندانیان از زندان های اشغالی صرف نظر از هزینه از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم فلسطین خود را برای نبردی نزدیک آماده می کنند

مردم فلسطین خود را برای نبردی نزدیک آماده می کنند