مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 03:422022-05-29ورزشي

حضور در لیگ جهانی با کادر ایرانی/ والیبال ایران دراندیشه تحقق یک رویای شیرین


چهارمین دوره لیگ ملت ها در حالی از 18 خردادماه آغاز می شود که هدایت تیم ملی والیبال ایران در این رقابت ها برای نخستین بار برعهده سرمربی ایرانی خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، لیگ ملت های سال 2022 در گروه مردان از 18 خردادماه سال جاری آغاز می شود و دوم مردادماه با معرفی تیم های برتر به پایان خواهد رسید.

در گروه مردان این رقابت ها  16 تیم برزیل، لهستان، فرانسه، آمریکا، اسلوونی، صربستان، آرژانتین، ایتالیا، کانادا، ژاپن، ایران، چین، آلمان، هلند، بلغارستان و استرالیا حضور دارند.

تیم ملی والیبال ایران که تجربه حضور در سه دوره قبلی این رقابت ها را به ترتیب با ایگور کولاکوویچ (2018 و 2019) و ولادیمیر آلکنو (2021) دارد، در سال 2022 با سرمربی ایرانی (بهروز عطایی) شرکت خواهد کرد تا برای نخستین بار هدایت مردان والیبال ایران در این رقابت ها را یک مربی ایرانی برعهده داشته باشد.

این در حالیست که تیم ملی والیبال کشورمان با نسلی جدید و جوان در این رقابت ها حضور پیدا خواهد کرد و مردان جوان والیبال ایران با حضور در این آوردگاه بین المللی از نام و اعتبار والیبال ایران دفاع خواهد کرد.

میانگین سنی تیم ملی والیبال ایران در این رقابت ها 25 سال است که نشان دهنده جوانی و کم تجربگی بازیکنان است و مصدومیت چند بازیکن باتجربه نیز مشکلات پیش روی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور در لیگ جهانی با کادر ایرانی/ والیبال ایران دراندیشه تحقق یک رویای شیرین

حضور در لیگ جهانی با کادر ایرانی/ والیبال ایران دراندیشه تحقق یک رویای شیرین