مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 02:572022-05-28بين الملل

سازمان ملل متحد خواستار پرهیز از خشونت در فلسطین شد


سازمان ملل متحد خواستار حداکثر خویشتن داری و اجتناب از تشدید خشونت ها در فلسطین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری وفا فلسطین، هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل متحد در آستانه برگزاری راهپیمایی افراطی روز پرچم خواستار حداکثر خویشتن داری و اجتناب از تشدید خشونت شد.

در این ارتباط گزارش شده است که با افزایش خشونت های اخیر رژیم اسراییل علیه فلسطینی ها، به ویژه تیراندازی منجر به شهادت نوجوانان فلسطینی، تور ونسلند ، هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل متحد در خاورمیانه خواستار حداکثر خویشتن داری و پرهیز از تشدید خشونت ها شد.

این مقام سازمان ملل با ابراز نگرانی عمیق در مورد چرخه خشونت، به ویژه با نزدیک شدن به تاریخ راهپیمایی جنجالی موسوم به پرچم که دور دیگری از خشونت ها را تهدید می کند، خواستار حداکثر خویشتنداری شد.

ونسلند همچنین یک روز پس از تیراندازی سربازان صهیونیستی به یک نوجوان 14 ساله فلسطینی در نزدیکی بیت لحم که پنجمین نوجوان فلسطینی به شمار می رود که از سوی صهیونیست ها در این ماه کشته شده، در بیانیه ای گفت: پیام جامعه بین المللی جلوگیری از چنین تنش های و حوادثی است که هرچه زودتر می بایست متوقف شود.

هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل متحد افزود که من با همه طرف های ذیربط در تماس بوده ام و از رهبران آنها می خواهم که به این ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل متحد خواستار پرهیز از خشونت در فلسطین شد

سازمان ملل متحد خواستار پرهیز از خشونت در فلسطین شد