مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 02:222022-05-28سياسي

اجتماع «من هم دختر حاج قاسم هستم» برگزار می شود


خبرگزاری قرآن (ایکنا) نوشت: همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه(س) اجتماع عظیم دخترانه من هم دختر حاج قاسم هستم در زنجان برگزار می شود.

یکی از برنامه هایی که در زنجان به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) در نظر گرفته شده اجتماع عظیم دخترانه من هم دختر حاج قاسم هستم است.

سخنران این مراسم حجت الاسلام حاج علی اکبری، رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کل کشور و امام جمعه تهران است که روز سه شنبه، 10 خرداد ساعت 16:30 در گلزار شهدای پایین و حسینیه شهدا با میزبانی از دختران زنجانی در تمام گروه های سنی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایکنا، در سال 1385 رویدادی تأثیرگذار برای دختران کشورمان اتفاق افتاد و این رویداد این بود که شورای عالی انقلاب فرهنگی، براساس پیشنهاد فرهنگسرای دختران، روز مبارک تولد حضرت فاطمه معصومه(س)، کریمه اهل بیت(ع) را به عنوان روز ملی دختران تصویب و اعلام کرد و بر همین اساس نیز طی جشنی در روز میلاد آن حضرت، اولین سالروز ملی دختران گرامی داشته شد و فرهنگسرای دختران به عنوان دبیرخانه دائمی روز ملی دختران انتخاب گردید.

یادآور می شود که اهمیت نام گذاری روز دختر به دلیل قدرشناسی از منزلت و جایگاه دختران شایسته جامعه اسلامی است که این روزها در نوک پیکان تهاجمات فرهنگی دشمنان قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع «من هم دختر حاج قاسم هستم» برگزار می شود

اجتماع «من هم دختر حاج قاسم هستم» برگزار می شود