مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 02:022022-05-28سياسي

حمله تند روزنامه دولت به پیمان معادی: چرا در کن حرف سیاسی زدی؟!


در حالی که مسائل تخصصی بسیاری در ارتباط با فیلم مبهم است؛ عوامل آن بدون آنکه توضیحی قانع کننده در ارتباط با فیلم و ارتباط آن با جامعه ایران ارائه بدهند و به این سؤال پاسخ دهند که چگونه بدون طی فرایندهای قانونی در کشور و با کسب چه مجوزی خود را نماینده ایران قلمداد کرده اند، - حمله تند روزنامه دولت به پیمان معادی: چرا در کن حرف سیاسی زدی؟! در حالی که مسائل تخصصی بسیاری در ارتباط با فیلم مبهم است؛ عوامل آن بدون آنکه توضیحی قانع کننده در ارتباط با فیلم و ارتباط آن با جامعه ایران ارائه بدهند و به این سؤال پاسخ دهند که چگونه بدون طی فرایندهای قانونی در کشور و با کسب چه مجوزی خود را نماینده ایران قلمداد کرده اند، در ارتباط با مسائل سیاسی اظهارنظر کرده و شروع به طرح سخنانی می کنند که به نظر می رسد کوچک ترین اطلاعی درباره شان ندارند.

روزنامه ایران، ارگان رسمی دولت ایران، در مطلبی تحت عنوان تأملی بر تراژدی غمبار سلبریتیسم ناآگاه / کنار ملت ایران بمانید نوشت: هفتاد و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کن در حالی برگزار می شود که اخبار منتشر شده از آن تعجب شمار زیادی از مخاطبان ایرانی را برانگیخته است.

رفتارهای عجیب و گاه زننده از برخی بازیگران در خارج از کشور، مدل های عجیب لباس های برخی بازیگران ایرانی حاضر شده در جشنواره و مهم تر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله تند روزنامه دولت به پیمان معادی: چرا در کن حرف سیاسی زدی؟!

حمله تند روزنامه دولت به پیمان معادی: چرا در کن حرف سیاسی زدی؟!