مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 00:572022-05-28اقتصادي

710 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه دیواندره اختصاص یافت


استاندار کردستان رهاورد سفر یک روزه خود به شهرستان دیواندره را اختصاص 710 میلیارد تومان اعتبار برای اتمام پروژه های نیمه تمام در مدت زمان دو سال در این شهرستان عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل زارعی کوشا شنبه شب در دیدار با برگزیدگان و نخبگان شهرستان دیواندره اظهار کرد: طی سفر یک روزه به شهرستان دیواندره از چندین پروژه عمرانی و تولیدی بازدید به عمل آمد و عملیات اجرایی چندین پروژه نیز آغاز شد.

وی افزود: تخصیص 710 میلیارد تومان اعتبار جدای از تسهیلات و طرح های سرمایه گذاری است و این اعتبار برای پایان دادن به پروژه های در دست اجرای شهرستان هزینه خواهد شد.

استاندار کردستان تصریح کرد: حضور مدیران در شهرستان ها سبب می شود تا به صورت عینی و ملموس از مسائل شناخت پیداکرده و پشت درهای بسته تصمیم گیری نکنند و در ارتباط نزدیک با مردم بتوانند اشکالات را اصلاح کنند.

زارعی کوشا خاطرنشان کرد: دیواندره از جلوه های برتر استان و از مواهب طبیعی فراوان برخوردار است و اگر نقصی وجود دارد حاصل کم کاری و کم توجهی مدیران و تصمیم گیران بوده است.

وی افزود: مصوبات سفر رییس جمهور می تواند در کردستان جهش ایجاد کند چرا که با نگاه مثبت موجود در شخص رییس جمهور و هیأت دولت، یک فرصت ویژه برای کردستان به وجود آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

710 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه دیواندره اختصاص یافت

710 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه دیواندره اختصاص یافت