مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 00:322022-05-28بين الملل

مقاومت فلسطین: پاسخی سخت تر از «شمشیر قدس» در انتظار دشمن است


همزمان با ورود صدها شهرک نشین صهیونیست به بخش قدیمی قدس اشغالی، مقاومت فلسطین آخرین اخطارهای خود درباره عواقب خطرناک برای رژیم صهیونیستی را صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اصرار و لجاجت صهیونیست های اشغالگر بر برگزاری راهپیمایی تحریک آمیز موسوم به راهپیمایی پرچم در بخش قدیمی قدس سبب شده است که مقاومت تا واپسین ساعات روز شنبه خطاب به صهیونیست ها هشدار دهد که منتظر عواقب دردناک این حماقت خود باشد.

رژیم صهیونیستی که ماه مه سال گذشته این راهپیمایی مرسوم شده از سوی شهرک نشینان را به دلیل زخم سنگینی که همان ماه از مقاومت در نبرد سیف القدس خورده بود، لغو کرد؛ امسال  اعلام کرده است که  29 مه(امروز یکشنبه) این راهپیمایی برگزار خواهد شد.

راهپیمایی پرچم صهیونیست ها به مناسبت سالروز اشغال بخش قدیمی قدس اشغالی توسط رژیم صهیونیستی در جنگ سال 1967 برگزار می شود.

در همین حال صدها نفر از شهرک نشینان صهیونیست شامگاه شنبه هم از سمت دیوار البراق و با عبور از محله اسلامی و خیابان های بخش قدیمی قدس به سمت منطقه باب العامود راهپیمایی کردند.

در این راهپیمایی که تحت حفاظت ماموران پلیس رژیم صهیونیستی برگزار شده، شهرک نشینان در حالی که پرچم های این رژیم را در دست دارند رقص و پایکوبی می کردند و شعارهایی نژادپرستانه سر می دادن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت فلسطین: پاسخی سخت تر از «شمشیر قدس» در انتظار دشمن است

مقاومت فلسطین: پاسخی سخت تر از «شمشیر قدس» در انتظار دشمن است